Понад 500 мільйонів гривень витратили на транспорт Вінниці. Ми переглянули деталі бюджету-2024

- Департамент транспорту та міської мобільності прозвітував, як розподілив кошти з бюджету громади у 2024 році.
- Більшість коштів дісталася «Вінницькій транспортній компанії», що отримала фінансування на перевезення, ремонт транспорту та закупівлю техніки.
- Водночас місто продовжує покривати збитки аеропорту, який не працює з 2019 року. На громадських слуханнях 14 березня вінничанам презентують детальний звіт.
Понад пів мільярда гривень витратив департамент транспорту та міської мобільності з бюджету Вінницької громади. Ми переглянули звіт, який представлять на громадських слуханнях 14 березня в «Квадраті» та виділили ключові компоненти затрат.
Майже все віддали транспортникам
Загальна «каса», якою розпоряджався департамент транспорту та міської мобільності склала 560 мільйонів гривень у 2024 році. Левова частка від цих коштів дісталася «Вінницькій транспортній компанії».
Підприємству виплатили компенсацію за продаж проїзних для учнів та студентів по пільговій вартості. Тож за їх статистикою протягом минулого року ці категорії вінничан придбали 17 тисяч 326 електронних учнівських проїзних та 7 тисяч 329 студентських проїзних. І натомість транспортна компанія отримала 8 мільйонів 19 тисяч гривень.
Водночас «Вінницька транспортна компанія» отримала з бюджету громади оплату за фактичну роботу.
Протягом минулого року муніципальні автобуси перевезли 8,8 мільйона пасажирів, проїхали 2,8 мільйона кілометрів, за що отримали 87 мільйонів 100 тисяч гривень. Тобто, в середньому, ціна перевезення кожного пасажира коштувало для бюджету громади 9,8 гривні.
На оплату роботи електротранспорту витрати були значно більші. Тролейбуси та трамваї перевезли 43 мільйони пасажирів, проїхали 8,7 мільйона кілометрів, за що було сплачено 364,1 мільйона гривень! Середні витрати на перевезення кожного пасажира складали 8,47 гривні.
І ще з бюджету Вінниці виділили дотації транспортникам, 44,7 мільйона гривень загалом. Гроші надавали на наступні цілі:
- на отримання та адаптацію трамвайних вагонів з Цюриха (35 одиниць);
- капітальний ремонт рухомого складу;
- капремонт контактної мережі електротранспорту;
- капремонт трамвайних колій;
- для придбання екскаватора-навантажувача;
- на закупівлю вживаних міських автобусів (6 одиниць);
- на купівлю підіймача колонного.
Тобто, тільки «Вінницька транспортна компанія» отримала майже всі кошти, що були в розпорядженні департаменту транспорту: 503 із 560 мільйонів гривень.
Фінансуємо збитки аеропорту
Водночас у підпорядкуванні департаменту транспорту ще є комунальне підприємство «Вінницька спецдільниця з організації дорожнього руху». Там прозвітували, що протягом 2024 року встановили або замінили 240 дорожніх знаків, використали 38,9 тонни фарби для відновлення дорожньої розмітки, утримували та оплачували роботу 112 світлофорних обʼєктів. На це отримали 28,5 мільйона гривень.
Плюс вінницька влада досі підтримує фінансово КП «Аеропорт Вінниця». На що виділяють кошти? Ось цитата, дослівно:
«Основна діяльність КП «Аеропорт Вінниця» направлена на виконання авіаційних перевезень пасажирів та вантажу, забезпечення виконання польотів, обслуговування літаків, організація світлотехнічного забезпечення польотів, виконання аварійно-рятувальних робіт. Однак з військовою агресією російської федерації в Україні та проведенням реконструкції аеродрому з 2019 року відсутня можливість здійснювати основну діяльність підприємства. КП «Аеропорт Вінниця» нині є збитковим підприємством. З бюджету Вінницької громади профінансовано 9 мільйонів 174 тисячі гривень фінансової підтримки на покриття збитків підприємства», — йдеться у звіті.
Там же свої звіти представлять департамент комунального господарства та благоустрою міськради, департамент міського господарства та департамент житлового господарства.
Читайте також:
Майже дев’ять Україн перевіз вінницький електротранспорт. Скільки заробили на пасажирах?
Керівнику «Вінницької транспортної компанії» оголосили догану
Чому два Tram 2000 у Вінниці списали на брухт? Ми дізналися
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
-
Олег АгафоновПропоную скласти петицію про заборону користування службовим та особистим транспортом всім службовцям ТТУ, та всім кого стосується "транспортна компанія".
-
ПолінаУже не раз писалося про Тяжилов і Ст, місто,щоби пустили якийсь маршрут.Нема.Там і до лікарні люди їздять і студенти пед. училища.༒𓆩ł₦N₳𓆪༒ reply ПолінаПетицію підписано ,лише проблема -немає водії на цей маршрутArtem reply ПолінаНавіть не треба нове створювати на існуючі повернути рейси які забрали нарриклад на 14 автобус повернути 2 автобус і на 1 добавити 1 в будні дні хотя би в час пік.на 30 повернути пікові рейси і цього хватит.но зараз проблема с водіями і так зрозумів що проводять капітальні ремонти і удосконалюють транспорт під европейські стандарти.
-
ЕленаТранспортное обслуживание в Виннице очень хорошее ,комфортное,как никогда ранее. Нам завидуют многие гости нашего города,потому что у них плохо с гор транспортом. Огромное спасибо нашим транспортникам-коммунальщикам.Олег Агафонов reply ЕленаПідскажіть будь-ласка яким трасспортом можна добратись від зал.вокзаду до вул. Магістрацька людині на милицях або мамі з коляскою? Відповідь на петицію- маршрутка номер 17. Вони навіть не знають маршрути!!!!
-
ArtemРозклад руху розрахований без учета заторів в місті а цей фактор транспортна компанія мала врахувати і внести додаткову інформацію в розклад руху.Tykholaz reply ArtemА я не про відхилення у часі. З цього приводу розумію що затори. Я про те що від 10 до 14 як коли взагалі знімають автобуси з маршруту їх немає…. То як тоді з грудною дитиною???? 5 км пішки???